Circus.nl lanceert campagne met Ronaldinho

JosBrinkman
Voetballer-Ronaldinho-met-een-Circus-casino-shirt

Circus.nl, het online sportsbetting en casino platform dat sinds kort in Nederland is, is een samenwerking aangegaan met de Braziliaanse voetbal superster Ronaldinho. De samenwerking zal naar verwachting de algehele naamsbekendheid vergroten, vooral als het gaat om het verspreiden van de boodschap over verantwoord spelen onder spelers.

Ronaldinho speelt voortaan voor Circus Casino

Ronaldinho zal de kleuren dragen van Circus.nl, het nieuwe sportsbetting en online casino merk dat afgelopen maart op de Nederlandse markt debuteerde, voor een specifieke campagne. “We zijn absoluut extatisch over deze campagne met Ronaldinho, een van de beste voetballers uit de geschiedenis,” zei Martijn Maertens, CEO van Circus.nl. Iedereen kent zijn eeuwige grijns, verbazingwekkende techniek, en onnavolgbare schijnbewegingen.”

Het merk Circus Casino, dat al jaren op andere gereglementeerde markten zoals België en Frankrijk bestaat, is gebaseerd op de idealen van plezier en amusement. “Plezier hebben en houden is een van de grondbeginselen van Circus,” zegt Martijn Maertens, “dus het past prima, ook al zal het maar kort gebruikt worden.”

Het streven van het merk naar integriteit blijkt zowel uit de kernwaarde als uit de verantwoordelijkheid die het speelt bij verantwoord spelen. Het bedrijf ontwikkelt al vele jaren methoden om de gevaren van verslaving te beheersen en te vermijden. Circus benadrukt ook hoe belangrijk het is het spel plezierig te houden door spelers uit te nodigen een pauze te nemen als dat nodig is.

https://youtu.be/Zedsgf-lyQg

De samenwerking tussen Gaming1, Gran Casino, en Van Der Valk in Nederland omvat Circus.nl, dat een samenwerking is tussen het internationale en in België gevestigde gaming platform Gaming1, en Gran Casino en Van Der Valk in Nederland. “We willen indruk maken met onze verantwoordelijke spelcampagnes door te werken met een ambassadeur die alle voetbalfans aanspreekt zoals Ronaldinho,” zegt Marketing Manager Martin Kropff van Circus.nl.

Ronaldinho zelf is ook erg enthousiast: “Voor mij is de samenwerking met Circus ideaal, omdat het een merk is dat dezelfde waarden heeft als ik. Ik ben altijd al bezig geweest met spelen, maar het is heel zinvol om aan deze speelse boodschap, een betekenisvol verhaal te koppelen en ik geloof dat het een positieve invloed kan hebben op mensen die kijken.”

In de toekomst zullen Circus en Ronaldinho werken aan een aantal gezamenlijke projecten die zich richten op het verband tussen spel en verantwoordelijkheid op een manier die zowel het merk als de ambassadeur erbij betrekt. Een eerste campagne met de naam “Wedden? Doe het verantwoord” zal gevolgd worden door een tweede campagne die gericht is op “Tijd om te spelen …. Responsibly,” die spelers eraan herinnert dat zelfs “de besten af en toe een pauze nodig hebben.”

Over Circus.nl

BETCA, een samenwerkingsverband tussen Gaming1 Liège en Hotel Gaming BV in samenwerking met horecabedrijf Van der Valk, runt Circus.nl, een online goksite.

Nederland heeft het meest uitgebreide aanbod van kansspelen in heel Europa. De collectie casino spellen omvat penningspellen zoals gokkasten, videopoker, en roulette van grote aanbieders. Met meer dan 50 sporten en tot 20.000 sportevenementen per maand, en de mogelijkheid om voorweddenschappen en LIVE weddenschappen af te sluiten of aan toernooien deel te nemen, is sportsbets meer dan alleen een bookmaker.

Circus.nl is 100% legaal en geautoriseerd door de Kansspelautoriteit. Het voldoet aan alle veiligheidsvoorwaarden en aanbevelingen die door hen worden gevraagd. Bovendien heeft Circus.nl een sterk verantwoordelijk spelbeleid geïmplementeerd om een veilige spelomgeving voor alle spelers te garanderen.

JosBrinkman
JosBrinkman